Портфоліо


портфоліо


Назва навчальної теми 
Ластівка  -  символ  весни.
Основний та другорядні навчальні предмети
українська  література
біологія
народознавство
Навчальна тема
Вік учнів, клас 
12 - 13 років, 7 клас
Стислий опис проекту  
Узявши  на  себе  роль  учених,  кожна  мала  група  учнів  обирає  напрямки  для  дослідження,  що  представляє  для  них  інтерес.  Учні  в  бібліотеці  та  в  Інтернеті  збирають  цікаву  інформацію  щодо  обраної  теми  протягом  певного  часу,  проводять  дослідження  та  з'ясовують, чому  ластівку  в  народі  називають  Божою  пташкою.  Використовуючи  зібрану  інформацію,  учні  доводять,  чому  українці  так  любили  ластівочку.  Результат  своїх  досліджень  школярі  представляють  певній  цільовій  аудиторії,  яка  зацікавлена  в  їх  обраній  темі.         
Навчальні цілі
- ознайомити  семикласників  із  ластівкою  як  представником  роду  ластівкових;   
- довести,   наскільки  українці  люблять  цю  пташку;
- довести,  чи складено  про  неї  фольклорні  та  літературні  твори.
Опис оцінювання
Оцінювання відбувається впродовж вивчення всієї теми, враховуючи усі етапи виконання 
На початку навчального проекту
·                                 ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
·                                 обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
·                                 захист власних проектів, оцінювання створеної презентації,  оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації.  Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном
Ім'я, прізвище
Наталія  Головецька
Фах, навчальний предмет
 фах: навчальний предмет:
учитель української  мови  та  літератури
Навчальний заклад
Тальнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2
Місто\село, район, область
м. Тальне, Тальнівський район, Черкаська область
Контактні дані
mokosha5@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
14.08.2012 р.
Місце проведення тренінгу
м.Тальне
Тренери
Завірюха  Л.В..

Немає коментарів:

Дописати коментар